Friday, May 8, 2009

Брэнд: Өнгөний сэтгэл зүй


Брэндийн стратегийн нэгэн гол хүчин зүйл нь Өнгөний сэтгэл зүй юм. Маркетерууд хэрэгэлгчиддээ өөрийн брэндийг хэрхэн яаж ямар өнгөөр хоногшуулах талаар байнга судалж байдаг билээ.
Иймд өнгөний зохицолын талаар болон өнгө ямар утга илэрхийлдэг танай бүтээгдэхүүн үйлчилгээг илэрхийлж буй өнгө хэр зохцож байгааг эндээс сонирхоорой.

Улаан өнгө – сэтгэл хөдлөл, сэрэл мэдрэмж, хүч чадал, хайр дурлал, хурд хүч, осол аюул, анхаарал болгоомж
Цэнхэр өнгө – (хамгийн түгээмэл өнгө) итгэл найдвар, бат бөх үнэн зөв байдал, хүйтэн харьцаа
Шар өнгө – халуун дулаан, баяр хөөр, урам зориг, магтаал сайшаал, аз жаргал
Улбар шар – томоогүй, алиа зан, халуун дулаан илч, доргио
Ногоон – Байгаль дэлхий, шинэ ариун, амар тайван, өсөлт, элбэг дэлбэг, тоо томшгүй
Хөх Ягаан – эрхэм дээд, сүсэг бишрэл, нэр хүнд, өндөр цол
Ягаан – зөөлөн намуун тайван, аюулгүй байдал баталгаа, хамгаалалт
Цагаан – цэвэр ариун, цэмцгэр, залуу бага нас, зөөлөн, номхон дөлгөөн
Хар – Гоёмсог, гоё ганган дэгжин, нууц далд
Алтан шар – нэр алдар, нэр хүнд, үнэтэй

0 comments:

Post a Comment

:
Design by Dzelque Blogger Templates 2008

Design by infinityskins.blogspot.com 2008