Wednesday, July 22, 2009

Маркетингийн нэр томьёо ны тайлбар № 19 "U" /User - Хэрэглэгч/


User - Хэрэглэгч. хэрэглэгчийн зах зээлийн хувьд бараа, үйлчилгээг хэрэглэж буй хүн, байгууллагын зах зээлийн хувьд бүтээгдэхүүний үйлдвэрлэл, үйлчилгээний үйл явцад ашиглах байгууллагын ажиллагчид байдаг.

Unique Selling Proposition (USP) - Борлуулалтын хосгүй санал. Бүтээгдэхүүнийг бусдаас ялгарах онцлог шинжийг нь тодорхойлон хэрэглэгчдэд санал болгох. Ихэвчлэн брэндийн уриа, зар сурталчилгааны гарчиг хэлбэрээр хэрэглэгддэг.

Эх сурвалж: Д.Баярмаа - "Маркетерийн бичил судар"

0 comments:

Post a Comment

:
Design by Dzelque Blogger Templates 2008

Design by infinityskins.blogspot.com 2008