Thursday, January 20, 2011

2010 оны хамгийн муу рекламыг шалгаруулжээ


Хоёр дахь жилдээ зохион байгуулагдаж байгааThe Tracy Awards нь 2010 оны хамгийн муу рекламыг тодрууллаа. 11 “ялагчдын” жагсаалт The Tracy Awards-ийн албан ёсны сайт дээр тавигдсан байна. Энэ жилийн жагсаалтад хуучин “ялагчид” болон шинэ оролцогчид багтсан байна. Ингээд хамгийн муу жүжигчилсэн тоглолтоороо “Oreo” жигнэмэгийн "Heads or Tails" /сүлд эсвэл тоо/ реклам шалгарчээ. Сонордуулахад, уг брэндийн реклам өнгөрсөн оны номинацид мөн байсан юм.

Энэ жил “‘Шилдэг фотошоп’, ‘Шилдэг копирайтинг’” зэрэг номинацуудыг шалгаруулсан. Үүнээс гадна АНУ-ын “Хариуцлагатай эмч нарын холбоо” /PCRM /-оос гаргасан McDonald's-ын антиреклам багтсан байна.

2010 оны хамгийн муу рекламаар мөн шар айрагны The Tube брэндийн видео шалгарсан юм. Шүүгчид уг рекламыг Bud Light шар айрагны “шар айраг сайхан, эрэгтэй хүмүүс тэнэг” гэсэн санааг хулгайлсан гэж үзжээ.

The Tracy Awards нь дэлхийн олон улс орнуудын рекламууд дундаас “шилдэг”-ээ шалгаруулсан ба 9-11-р сарын дунд хүртэл үргэлжлэн явсан ба хүссэн хүн бүр рекламаа явуулах боломжтой ажээ.

“Ялагчдын” жагсаалтыг хүргэж байна. Дэлгэрэнгүй мэдээллийг энд дарж үзнэ үү.

Oreo – " Heads or Tails" - Хамгийн муу жүжиглэлт
Doubletree – Double - “Шилдэг фотошоп”
Sizzler – "How do you Sizzler?" – “Шилдэг копирайтинг”
Foundation – For A Better Life "Sportsmanship" – Утга санаагаа буруу гаргаж, бусдыг доромжилсон
Summer's Eve – "How to ask for a raise." – 1963 оноос хойших “шилдэг” сексизм
Heineken – "The Tube" – Дуурайх гэсэн “шилдэг” оролдлого
State Farm – "Dap" – Албан шахалтаар олон талыг харуулах гэсэн “шилдэг” оролдлого
PCRM – "Consequences" – Гиперболын “шилдэг” ашиглалт
Courvoisier – You wish – Ихэмсэг зангийн “шилдэг” ашиглалт
Cold-EEZE – "Facebook Packaging Tie-in" – Хүүхдийн хөдөлмөр ашигласан “шилдэг” жишээ
Gravity Defying Shoes – "Sperm Logo" – Лого зохиох тухай “шилдэг” арга

0 comments:

Post a Comment

:
Design by Dzelque Blogger Templates 2008

Design by infinityskins.blogspot.com 2008