Saturday, December 13, 2008

Латерал маркетинг гэж юу ю?


Латерал маркетингийн тодорхойлолт

Латерал маркетинг нь хангагдаагүй байгаа хэрэгцээ, хэрэглээ, нөхцөл байдал, зорилтот зах зээлийг хангах цоо шинэ бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний инновацийг бүтээх үйл явц юм.
Тиймээс энэ үйл явц нь шинэ ангилал, шинэ зах зээлийн боломжийг дээд зэргээр нээж өгдөг.
-латерал маркетинг бол үйл явц.
-латерал маркетингийн арга зүй нь сайтар зохион байгуулагдсан дэс дарааллыг баримталдаг.
-латерал маркетингийг нь бэлэн байгаа зүйлд (бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ, бизнес) хэрэглэдэг.
-латерал маркетинг нь ихэнх тохиолдолд шинэ ангилал, шинэ зах зээлийг бий болгох инновацийг өдөөдөг.

Латерал маркетингийн зорилго

Латерал маркетинг нь дараах асуудлуудад хариулт өгөх болно.
-Хэрэв бүтээгдэхүүнээ өөрчлөх гэж байгаа бол түүний хангаж болох бусад хэрэгцээг хэрхэн тодруулах вэ?
-Бүтээгдэхүүнээ өөрөөр хийхийн тулд түүн дээр яаж бусад хэрэгцээг нэгтгэж өгөх вэ?
-Бүтээгдэхүүний өөрчлөлтөөр ямар боломжит хэрэглэгчдийг татах вэ?
-Өөрийн хэрэглэгч,үйлчлүүлэгиддээ бусад ямар зүйлсийг санал болгох вэ?
-Хэрэв бүтээгдэхүүнээ өөрчлөх гэж байгаа бол түүнийг бусад ямар нөхцөл байдалд ашиглаж болох вэ?
-Манай бүтээгдэхүүний нөхцөл байдал,хэрэглээг хангаж чадах бусад ямар бүтээгдэхүүн байна вэ?
-Байхгүй бол юунд хэрэглэж болох вэ?
-Манай бүтээгдэхүүнээс болж зах зээлээс шахагдаж буй бусад ямар бүтээгдэхүүнүүд байна вэ?
-Тухайн бүтээгдэхүүний эсрэг довтлох ямар орлуулалтыг байрлуулж болох вэ?

Бэлтгэсэн: Ц.Эрдэнэбаяр

Үргэлжлэл бий . . .

2 comments:

Erkardo said...

И-шоп маркетингтай холбоотой мэдээлэл байна уу хө?

Mr Client said...

mongolchuudad laterial setgelgee tun dutmag bga gej Demberel doktoriin yridag ih unen boloi.
web site-uudiig har, hangalttai turuljuugui baahan ajilhan varez-uud, eswel medeenii....
salbar burt uuruur hiih setgelgee dutagdaj bn

Post a Comment

:
Design by Dzelque Blogger Templates 2008

Design by infinityskins.blogspot.com 2008