Wednesday, May 7, 2008

Монголын маркетингийн мэдээлэл судалгааны систем ямар түвшинд байна вэ?


Маркетингийн мэдээлэл судалгааны системийн талаарх хамгийн сүүлийн үеийн судалгаатай танилцана уу.

Судалгааны ажлын зорилго

  • Томоохон бизнесийн байгууллагуудын маркетингийн мэдээлэл судалгааны системийн өнөөгийн нөхцөл байдлыг тодорхойлох, тулгамдаж буй асуудлыг илрүүлэх
  • Маркетингийн мэдээлэл, судалгааны системийг бүрдүүлэхэд шаардлагатай зөвлөмжийг боловсруулах замаар Монголын маркетингийн хөгжилд хувь нэмрээ оруулахад энэхүү судалгааны зорилго оршино.
Сонирхолтой судлагааг хийсэн судлаачид:

СЭЗДС-ийн Бизнесийн Удирдлагын тэнхмийн багш Б.Нандин-Эрдэнэ

СЭЗДС-ийн Бизнесийн Удирдлагын хөтөлбөрийн 4 курсийн оюутан Б.Батмөнх

СЭЗДС-ийн Бизнесийн Удирдлагын хөтөлбөрийн 4 курсийн оюутан О.Эрдэнэзул


Татаж авах файл нь .doc өргөтгөлтэй байгаад уучлаарай .pdf болгож амжсангүй ээ юу ч гэсэн цаг алдалгүй энэ судалгаатай танилцаарай.

7 comments:

Anonymous said...

hey tataj awch bolohgvi bna!!

Anonymous said...

sainuu enehuu sudalgaa herhen tataj avah ve ? minii mail haygruu yvuulj tuslaach tehuu muugi_2026@yahoo.com

Anonymous said...

Sain baina uu
please minii hayag ruu yawuulj tuslaach!!!
e_bulga@yahoo.com

Anonymous said...

ene sudalgaanii ur dung harah gesen yum aa holboos buruu bna geed bh yumbe? tuslaach please!

Anonymous said...

Сайн байна уу? энэ судалгааг татаж авах гэсэн юм, монголын аж ахуйн нэгж байгууллагын маркетингийн өнөөгийн байдлын талаар мэдээлэл хэрэгтэй байгаа юм. Та бүхэн туслаарай. osbat@yahoo.com

Ariunbold said...

Сайн байна уу? Дээрх судалгаатай дүйцэх хэмжээний маркетингийн судалгааны арга зүйн хэрэглээ, хандлагыг миний бие судалж байгаа юмаа. Та надад дээрх материалтай танилцах боломж олгоно гэдэгт итгэж байна.
e-mail: ariunbold_net@yahoo.com

Anonymous said...

sainuu enehuu sudalgaa herhen tataj avah ve ? minii mail haygruu yvuulj tuslaach tehuu
monkhsaikhanmc@yahoo.com

Post a Comment

:
Design by Dzelque Blogger Templates 2008

Design by infinityskins.blogspot.com 2008