Монголын маркетингийн мэдээлэл судалгааны систем ямар түвшинд байна вэ?
Маркетингийн мэдээлэл судалгааны системийн талаарх хамгийн сүүлийн үеийн судалгаатай танилцана уу.
Судалгааны ажлын зорилго
- Томоохон бизнесийн байгууллагуудын маркетингийн мэдээлэл судалгааны системийн өнөөгийн нөхцөл байдлыг тодорхойлох, тулгамдаж буй асуудлыг илрүүлэх
- Маркетингийн мэдээлэл, судалгааны системийг бүрдүүлэхэд шаардлагатай зөвлөмжийг боловсруулах замаар Монголын маркетингийн хөгжилд хувь нэмрээ оруулахад энэхүү судалгааны зорилго оршино.
СЭЗДС-ийн Бизнесийн Удирдлагын тэнхмийн багш Б.Нандин-Эрдэнэ
СЭЗДС-ийн Бизнесийн Удирдлагын хөтөлбөрийн 4 курсийн оюутан Б.Батмөнх
СЭЗДС-ийн Бизнесийн Удирдлагын хөтөлбөрийн 4 курсийн оюутан О.Эрдэнэзул
Татаж авах файл нь .doc өргөтгөлтэй байгаад уучлаарай .pdf болгож амжсангүй ээ юу ч гэсэн цаг алдалгүй энэ судалгаатай танилцаарай.
7 comments:
hey tataj awch bolohgvi bna!!
sainuu enehuu sudalgaa herhen tataj avah ve ? minii mail haygruu yvuulj tuslaach tehuu muugi_2026@yahoo.com
Sain baina uu
please minii hayag ruu yawuulj tuslaach!!!
e_bulga@yahoo.com
ene sudalgaanii ur dung harah gesen yum aa holboos buruu bna geed bh yumbe? tuslaach please!
Сайн байна уу? энэ судалгааг татаж авах гэсэн юм, монголын аж ахуйн нэгж байгууллагын маркетингийн өнөөгийн байдлын талаар мэдээлэл хэрэгтэй байгаа юм. Та бүхэн туслаарай. osbat@yahoo.com
Сайн байна уу? Дээрх судалгаатай дүйцэх хэмжээний маркетингийн судалгааны арга зүйн хэрэглээ, хандлагыг миний бие судалж байгаа юмаа. Та надад дээрх материалтай танилцах боломж олгоно гэдэгт итгэж байна.
e-mail: ariunbold_net@yahoo.com
sainuu enehuu sudalgaa herhen tataj avah ve ? minii mail haygruu yvuulj tuslaach tehuu
monkhsaikhanmc@yahoo.com
Post a Comment