Брэнд нэр хамгаас чухал
Та өөрийн брэндээ өргөжүүлэн шинэ Брэнд бий болгох гэж байгаа бол танд энэ мэдээлэл хамгаас хэрэгтэй.
АНУ-ын зах зээлд японы 3 том автомашины компани Тоёота, Хонда, Ниссан гуравт баримталж буй стратегуудиудыг аваад үзье. гурвуулаа л бага оврын суудлын машинаас эхэлж илүү том үнэтэй, машин руу өсгөхийг хүсч байсан ба энэ нь ургамал амьтдын хоол тэжээлийн гинжин хэлхээ шиг.
Тоёота компани Тоёото БиСи /BigCar - том оврын машин/ гэдэг машин гаргасан уу? Хонда компани Суперийг гаргасан уу? Ниссан компани Ниссан Ультра гэж гаргасан уу гэвэл мэдээж тэгээгүй билээ харин түүний оронд энэ гурав Лексус, Акура, Инфинити гэсэн цоо шинэ брэндүүдийг зах зээлд гаргасан билээ.
энэ 3 брэнд зах зээлд гарсан даруйдаа хэвлэлийнхний анхаарлыг татаж магтаалаар булуулах болсон. Гурвуулаа АНУ-ын зах зээлд амжилт олсон.
Тухайлбал лексусыг аваад үзье. Өнөөдөр Лексус машин Америкт Хамгийн их борлогдож буй тансаг зэрэглэлийн автомашин болоод байна. Мерседес бенц, БиЭмВи, Линкольн, Кадиллакийг аль хэдийнээ ардаа орхижээ.
Хэрэв Тоёото БиСи гэсэн нэртэй брэнд гарч ирээд мерседэс Бенц, БиЭмВи, Линкольн, Каддиллактай өрсөлдвөл яах байсан бол? Тийм ч өндөр амжилт олохгүй байсан болов уу. Зөв нэр сонгож өгөх нь маркетингийн хамгийн чухал шийдвэр. Зөв нэр хэвлэл Мэдээллийнхнийг татна, хэрэглэгчдийн ойлголтонд тааламжтай нөлөөлнө.
харин буруу нэр таныг мухар зам дээр аваачна гэдгийг анхаарах хэрэгтэй.
АНУ-ын зах зээлд японы 3 том автомашины компани Тоёота, Хонда, Ниссан гуравт баримталж буй стратегуудиудыг аваад үзье. гурвуулаа л бага оврын суудлын машинаас эхэлж илүү том үнэтэй, машин руу өсгөхийг хүсч байсан ба энэ нь ургамал амьтдын хоол тэжээлийн гинжин хэлхээ шиг.
Тоёота компани Тоёото БиСи /BigCar - том оврын машин/ гэдэг машин гаргасан уу? Хонда компани Суперийг гаргасан уу? Ниссан компани Ниссан Ультра гэж гаргасан уу гэвэл мэдээж тэгээгүй билээ харин түүний оронд энэ гурав Лексус, Акура, Инфинити гэсэн цоо шинэ брэндүүдийг зах зээлд гаргасан билээ.
энэ 3 брэнд зах зээлд гарсан даруйдаа хэвлэлийнхний анхаарлыг татаж магтаалаар булуулах болсон. Гурвуулаа АНУ-ын зах зээлд амжилт олсон.
Тухайлбал лексусыг аваад үзье. Өнөөдөр Лексус машин Америкт Хамгийн их борлогдож буй тансаг зэрэглэлийн автомашин болоод байна. Мерседес бенц, БиЭмВи, Линкольн, Кадиллакийг аль хэдийнээ ардаа орхижээ.
Хэрэв Тоёото БиСи гэсэн нэртэй брэнд гарч ирээд мерседэс Бенц, БиЭмВи, Линкольн, Каддиллактай өрсөлдвөл яах байсан бол? Тийм ч өндөр амжилт олохгүй байсан болов уу. Зөв нэр сонгож өгөх нь маркетингийн хамгийн чухал шийдвэр. Зөв нэр хэвлэл Мэдээллийнхнийг татна, хэрэглэгчдийн ойлголтонд тааламжтай нөлөөлнө.
харин буруу нэр таныг мухар зам дээр аваачна гэдгийг анхаарах хэрэгтэй.
2 comments:
tnx man
Tiim shu, Toyota bol urtug bagatai hyamgach humuusiin mashin /kk Amerikchuud tegej boddog, mongold bol uur shu/. Super Toyota gej gargaad unuuh l hyamd mashin sanagdah baisan. harin LEXUS - /Luxury car/ gej shal uur brand gargasan n mash zuv alham bolson.
Post a Comment