Хэрэглэгчид ирээдүйн үнэ цэнийг хэрхэн үнэлдэг вэ?
КтМС-ийн маркетингийн багш Д.Ганбаатар хэрэглэгчид ирээдүйн үнэ цэнийг яаж үнэлдэг талаар нэгэн сонирхолтой судалгааг надад өглөө та бүхэнд лав хэрэг болох байх шүү.
. . . АНУ-ын нэгэн даатгалын компани хэрэглэгчидээсээ нэгэн сонирхолтой судалгаа авчээ. Судалгаанд оролцох хэрэглэгчидээ 3 тэнцүү болгон хуваагаад
- "А" бүлгийн хэрэглэгчид рүү судалгааны анкет болон 5$ -ийг тугтуунд нь хийн шуудангаар явуулсан бөгөөд захиандаа бичихдээ: та дээрх судалгааг бөглөн бидэн лүү явуулснаар энэ мөнгө таных болно гэж бичжээ.
- "B" бүлгийн хэрэглэгчид рүү судалгааны анкет болон 50$ -ийн эрхийн бичгийн хамт явуулсан бөгөөд захиандаа: Та дээрх судалгааг бөглөн бидэн лүү явуулснаар 50$-ийг өгнө гэж бичжээ.
- "C" бүлгийн хэрэглэгчид рүү судалгааны анкетыг та бидэнд бөглөж өгнө үү гэж явуулжээ.
- "А" бүлгийн хэрэглэгчидийн 52% нь хариу захиаг илгээн 5$ авсан
- "B" бүлгийн хэрглэгчидийн 21% нь хариу захиаг илгээн 50$ авсан
- "C" бүлгийн хэрэглгэчидийн 15% нь хариу захиаг илгээжээ
Компани тооцоолохдоо "B" бүлгийн хэрэглэгчидийг хамгийн их хариу явуулна гэж бодсон ч "А" бүлгийн хэрэглэгчид хамгийн их хариу явуулсанаас хархад хэрэглэгчид ирээдүйн зүйлд бус харин өнөөдрийн бодит зүйлд дуртай байдаг ажээ. Иймд эрхэм маркетер та хэрэглэгчидэдээ амлалт өгөх гэж байгаа бол тийм ч үр дүнтэй арга биш байж болох юм.
Мөнхбаяр: Энэ судалгааны үр дүнг хараад надад жоохон харамсалтай бодол төрлөө сонгууль ч ойртож байна манай улс төрийн хүчнүүд сонгогчиддоо мөнгө тарааж санал авах байдал их гарна даа . . .
2 comments:
Keep going guys, I think u guys r doing very well...
Hi heregchiin setgel hanamjig dotorhoilohdoo yug anahaarah yostoi ve ? Sudalgaa hiij bga nuhtsuld ta buhniii bodlooor.. Ene tal deer
Post a Comment