Thursday, January 29, 2009

Giorgio Armani S.p.A. компаний - Менежментийн бодлого


Менежментийн бодлого

Үйлдвэрлэл, үйл ажиллагаа. Армани групп нь өөрөө бүтээгдэхүүнээ үйлдвэрлэх бодлого явуулдаг ба иймээс ч удаа дараалан өөрийн нийлүүлэгч компаниуд болох Intai S.p.A., Simint S.p.A., Guardi S.p.A., Borgo 21 S.p.A. нарын хувьцааг худалдан авч, өөрийн болгосон. Одоо Армани груп нь 13 үйлдвэр, 300 гаруй дэлгүүрүүдийг ажиллуулдаг, хувьцаат компани юм. Мөн саяхнаас дэлхий даяар онлайн дэлгүүрийг нээн ажиллуулж байгаа: www.giorgioarmani.com

Гол үйл ажиллагаандаа баримталдаг бодлогууд нь
1. Хэзээд чанартай, өөрийн гэсэн онцлогтой, моод хөөгөөгүй хувцас үйлдвэрлэх,
2. Ажиллагсадтайгаа сайн харьцах, тэднийг сургах, мотивацжуулахад анхаарах,
3. Хэрэглэгч бол хаан ба тэдэнд худалдан авах тансаг орчинг бүрдүүлэн, сайхан харилцах,
4. Өөрийн брэндийн онцлогийг хаа ч байсан хадгалах

Нийлүүлэлт, хуваарилалт. Бүтээгдэхүүний байршуулалтаа дэлхийн томоохон, баян чинээлэг хотуудад хийдэг, хэзээ ч жижиг лангуун дээр бүтээгдэхүүнээ тавьдаггүй нь компаний имижийн нэг онцлог юм.

Нийлүүлэлтийг үйлдвэрлэгч төвүүдээс дэлхий даяар тараан байршуулах маягаар хийдэг ба хэд хэдэн орчин үеийн систем болох CRM зэргийг ашигладаг. Мөн бүтээгдэхүүний чанар, хадгалалтанд гойд анхаарч, жишээ нь Хятад болон Азийн орнуудад төв үйлдвэрээс бүтээгдэхүүн нийлүүлэхдээ тусгай компани хөлсөлдөг нь Crown юм. Өөр хэд хэдэн компанитай хамтарч ажилладаг.

Хэрэглэгч нь бүтээгдэхүүнийг жижиглэнгээр нэрийн дэлгүүр эсвэл их дэлгүүрээс худалдан авдаг буюу жижиглэнгийн худалдааны бодлого баримталдаг. Хэзээ ч бүтээгдэхүүнээ бөөнддөггүй. Зах зээл дээр байрлах бүтээгдэхүүнийхээ тоог нарийн тооцдог нь түүний АНУ-н томоохон хотууд дах дэлгүүрүүдээс харж болно.



2 comments:

Ulsbold Tursaikhan said...

sain bichsen bna

Anonymous said...

bayarlalaa, dajgui shu iim bodlogo bidend heregtei.

Post a Comment

:
Design by Dzelque Blogger Templates 2008

Design by infinityskins.blogspot.com 2008