Маркетингийн нэр томьёо ны тайлбар № 15 "Q" /Quantity discount – Худалдан авалтын хэмжээнээс хамаарах хийгдэх үнийн хямдрал/
Qualitative research – Чанарын судалгаа. Оролцогчдын хувийн бодлыг олж мэдэх зорилготой бөгөөд үр дүн нь гол төлөв тоогоор илэрхийлэгдэх боломжгүй байдаг судалгаа.
Quantitative research – Тоон судалдаа. Үр дүн нь тоогоор илэрхийлэгдэх, статистик боловсруулалт (дундаж, хувийг тооцох, регресс, кореляцийн шинжилгээ г.м) хийх боломжтой судалгаа
Quantity discount – Худалдан авалтын хэмжээнээс хамаарах хийгдэх үнийн хямдрал.
Quantitative research – Тоон судалдаа. Үр дүн нь тоогоор илэрхийлэгдэх, статистик боловсруулалт (дундаж, хувийг тооцох, регресс, кореляцийн шинжилгээ г.м) хийх боломжтой судалгаа
Quantity discount – Худалдан авалтын хэмжээнээс хамаарах хийгдэх үнийн хямдрал.
1 comments:
Гурвыг авбал хэдээр өгхү юм биз дээ :)
Post a Comment