Маркетингийн нэр томьёо ны тайлбар № 19 "U" /User - Хэрэглэгч/
User - Хэрэглэгч. хэрэглэгчийн зах зээлийн хувьд бараа, үйлчилгээг хэрэглэж буй хүн, байгууллагын зах зээлийн хувьд бүтээгдэхүүний үйлдвэрлэл, үйлчилгээний үйл явцад ашиглах байгууллагын ажиллагчид байдаг.
Unique Selling Proposition (USP) - Борлуулалтын хосгүй санал. Бүтээгдэхүүнийг бусдаас ялгарах онцлог шинжийг нь тодорхойлон хэрэглэгчдэд санал болгох. Ихэвчлэн брэндийн уриа, зар сурталчилгааны гарчиг хэлбэрээр хэрэглэгддэг.
Unique Selling Proposition (USP) - Борлуулалтын хосгүй санал. Бүтээгдэхүүнийг бусдаас ялгарах онцлог шинжийг нь тодорхойлон хэрэглэгчдэд санал болгох. Ихэвчлэн брэндийн уриа, зар сурталчилгааны гарчиг хэлбэрээр хэрэглэгддэг.
Эх сурвалж: Д.Баярмаа - "Маркетерийн бичил судар"
0 comments:
Post a Comment