Sunday, July 26, 2009

Маркетингийн нэр томьёо ны тайлбар № 21 "W" /Weakness - Сул тал./


Want - Хүсэл. Хувь хүний зан чанар, соёлын онцлогоор тодорхойлогдох хэрэгцээгээ хангах тэмүүлэл. Хүсэл нь тухайн хэрэгцээг хангахын тулд хэрэгтэй байгаа тодорхой нэг зүйлээр илэрхийлэгддэг. Шингэн юм уух хэрэгцээ нь Монголчуудын хувьд айраг, Францчуудын хувьд усан үзэммний дарс, Америкчуудын хувьд кола уух хүслээр илрэх жишээтэй.

Weakness - Сул тал. Өрсөлдөгчидтэй харьцуулхад компаний дутагдал.

Wholesaling - Бөөний худалдаа. Бүтээгдэхүүнийг өөрчилж боловсруулалгүйгээр харьцангуй их хэмжээгээр аж ахуйн нэгж, хувь хүмүүсийн үйлдвэрлэл, үйлчилгээ, арилжаа худалдааны хэрэгцээнд зориулан борлуулах үйл ажиллагаа.

Эх сурвалж: Д.Баярмаа - "Маркетерийн бичил судар"

1 comments:

undarmaa said...

heregtei zui l bnaaa
dahin dahin amjil husii

Post a Comment

:
Design by Dzelque Blogger Templates 2008

Design by infinityskins.blogspot.com 2008