"Adidas" -ын нэр болон логоны тайлбар
Цааш нь...
Posted by Munkhbayar at 10:23 AM 0 comments
Labels: Мэдхэд илүүдэхгүй
Энэ үнэхээр удаан шийдвэр гаргадаг хүмүүст анхаарууштай л юм байна лээ.
Ер нь яаж ч бодсон Компьютер алим хоёрын хооронд ямар ч хамаарал байхгүй гэж хэлхэд болно. Гэтэл Стив Жобс тухайн үед өөрийн брэндийн Нэр болон Логог өөрийн маркетеруудаар олон сарын турш хийлгэж л дээ тэгээд санаанд тохирох зүйл олдохгүй байж. Тэр үед Стив Жобс бүх маркетеруудаа цуглуулаад би та нарыг маргааш өглөө 9 цаг хүртэл харья тэр хүртэл олигтой санаа гаргаж чадахгүй бол би "Apple" гэдэг нэр өгнө шүү гээд явуулжээ. маргааш өглөө нь олигтой санаа гараагүй гэж үзсэн учраас Одоо бидний сайн мэдэх "Apple" брэндийн нэрийг өгсөн түүхтэй юм байна шүү. /гэхдээ энэ шийдвэр зөв байсан байх шүү/
Posted by Munkhbayar at 12:06 PM 1 comments
Labels: Мэдхэд илүүдэхгүй
2007 онд Монгол улсад "Азын маркетингийн хөгжил, дэвшил, амжилтын нууцууд" сэдэвт олон улсын маркетингийн хурал болсон билээ. Энэ хурлыг нээж Монголын маркетингийн холбооны ерөнхийлөгчийн хэлсэн үгийг та бүхэндээ хүргэж байна.
аТа дараах ликэн дээр дарж татаж авна уу.http://share.gogo.mn/6511971209437075
Posted by Munkhbayar at 10:40 PM 0 comments
“Делл Компьютер Корп.” компанийг vvсгэн байгуулагч, эзэн тэрбээр 1965 оны хоёрдугаар сарын 23-нд АНУ-ын Техас мужийн Хьюстон хотод тєржээ.
Тvvний хєрєнгє ойролцоогоор 21.5 тэрбум доллартай тэнцэнэ.
Бага насны тvvх
Арван хоёр настайдаа шуудангийн марк цуглуулж эхлээд тэрбээр мєнгєний эх vvсвэртэй болохын тулд ойролцоох хятад хоолны газарт хоол хvргэгчээр ажилд орсон байна. Марк єдєр ирэх тусам vнэд орж байгааг ном сэтгvvлээс уншиж олж мэджээ. Тухайн vед уг нутгийн эдийн засаг цэцэглэн хєгжиж байсан учир марк цуглуулагчид идэвхжсэн байжээ. Маркны vнэ цаашид єснє гэсэн дvгнэлтэнд хvрсэн бєгєєд энэхvv боломжийг тэрээр алдахыг хvссэнгvй. Майкл ихэнхдээ маркийг дуудлага худалдаа дээрээс авдаг байлаа.
Маркны худалдааг зохион байгуулагчид vйлчилгээнийхээ хєлсєнд нэлээд мєнгє авдаг байсан байна. Тэдэнд мєнгє тєлж байхын оронд єєрийн худалдааг зохион байгуулах нь зvйтэй гэж Майкл бодов. Тvvний урьдчилсан таамгаар бол маркны vнэ цаашид ч єснє, худалдан авагчдын тоо буурахгvй гэдэг нь ойлгомжтой байлаа.Vvнийг бий болгосноор тэрээр худалдаанаас комиссын мєнгє авахаас гадна єєрийн амьдрал дахь хамгийн анхны тєслийг хэрэгжvvлж эхэлжээ. Бичгийн машинаар 12 хуудас бvхий танилцуулга цохин бэлэн болгоод орон нутгийн сэтгvvлд “Деллийн маркууд” гарчигтай зарлал єгсєн нь удалгvй 2000 доллар олсон байна.
Сургуулийн ахлах ангидаа хотын “Хьюстон Пост” сонины захиалгын хуудсыг борлуулснаар мєнгєтэй болохоор шийдсэн аж. Майкл юу хийх ёстойгоо мэдэж байлаа. Хамгийн тvрvvнд захиалагч болох магадлал бvхий хvмvvсийн нэрсийг жагсааж хvн бvрт 2 долоо хоног vнэгvй сонин захиалах эрх олгосон захидал явуулав. Уг ажлаас Делл хvv 18.000 долларын ашиг олж тухайн vед Америкт ховор байсан BMW машиныг худалдан авч унасан гэдэг.
Амжилтанд хvрэх замнал
Майкл компьютерийн сэдэвтэй сэтгvvл тогтмол уншдаг байсны дээр хамгийн сvvлийн vеийн “Apple II” компьютерийг худалдан авахын тулд мєнгє цуглуулах болов. Харин эцэг, эх нь тєрсєн єдрєєр нь уг компьютерийг бэлэглэхэд тэр даруй нэг бvрчлэн задалсан нь эцгийнх нь уурыг маш их хvргэж байсан юм. Харин Майклд бол зєвхєн яаж ажилдагийг мэдэх нь чухал байлаа. Удалгvй єєрийн компьютерийн мэдлэг дээрээ тулгуурлан компьютерийн гол болон бvрэлдэхvvн хэсгvvд болох ой санамжийн микросхем, монитор зэрэг эд ангиудыг сольж туршилт хийсэн нь амжилттай болжээ. Туршилтын дvнд мэндэлсэн “компьютерийг” Майкл маш ашигтай борлуулсан бєгєєд олсон мєнгєєрєє єєр олон эд анги худалдан авч, дахин стандартын бус компьютерийг олон тоогоор зарснаар тооцоолон бодох техник зардаг дэлгvvрvvдтэй ширvvн єрсєлдєєн хийхээ залуу бизнесч ухаарав.
1983 онд Делл Остин хотын Техасын Их сургуульд элсэн оров тvvний эцэг эх нь эмч болно гэдэгт нь найдаж байжээ. Гэвч компьютер бvтээх хvсэл эрмэлзэлдээ бvрэн автсан байсан тул удалгvй 1-р курстээ сургуулиа орхисон байна. Бусад томоохон компьютерийн компаниуд зах зээлд єндєр vнээр компьютерээ борлуулж байсан нь Майклд харьцангуй санагдсан бєгєєд “Компьютерийн зах зээл ямар ч vр ашиггvй байсныг би ухаарсан. Тvvний бvтээсэн vнэнээс борлуулалтын vнэ хамаагvй єндєр байв. Дээр нь сервис vйлчилгээ нь тун тааруу байсан юм.
Тvvний бvтээсэн компьютерийн vнэ 600 доллар хvрэх ч vгvй байхад хvмvvс персонал компьютерийг 3000 доллараар худалдан авч байхыг би харсан. “IBM” л гэхэд эдгээр ангиудын дийлэнхийг бусад vйлдвэрлэгчдээс худалдан авч vйлдвэрлээд нэг компьютерийг тvгээгч нартаа 2000 доллараар худалдаж байсан” хэмээн Майкл єгvvлжээ. Харин тvvнийг тvгээгч нар нь нэг бvрийг 3000 доллараар худалдаж ашиг олж байжээ.
Эцсийн хэрэглэгч нарт тvгээгчийг алгасан vйлдвэрлэгчээс шууд нийлvvлэх санаа тvvний толгойд орж иржээ. Майкл тvгээгч нараас агуулахад нь байгаа илvvдэл эд ангиудыг худалдан авч оюутны дотуур байрны єрєєндєє бэлэн машин угсарч эхэлсэн ажээ. Эхэн vедээ тэрээр хєрш оюутнуудад худалддаг байсан бол удалгvй сонинд зар єгсєн байна. Тэрбээр “хэрэглэгчдэд зориулагдсан” компьютеруудаа зах зээлийн vнээс 15 хувийн хямдаар санал болгож байв.
Тєдєлгvй Делл компьютеруудаа бизнесчvvд, хувиараа эмчлэгч эмч нарт болон хууль зvйн товчоонуудад амжилттай борлуулж эхэлжээ. Нэг сарын борлуулалтын хэмжээ 25.000 орчим доллар байв.
Дєнгєж 19-хєн настай байхдаа тэрээр 1984 оны 5 дугаар сарын 3-нд “Делл Компьютер Корп.”-ыг vvсгэн байгуулжээ. Делл урьдын адилаар “IBM” персонал компьютерийн суурин дээр ажиллаж тэдгээрийг тухайн цагт эрэлттэй байсан эд ангиудаар шинэчилж байв.
Майкл хотод нь байх “Интел” корпорацийн салбарт хандан тухайн цагтаа хамгийн хvчин чадал сайтай байсан 286 процессорын суурин дээр персонал компьютер угсрах чадвартай хvнээр 10 хоногийн 2000 долларын хєлстэйгээр заалгуулсан байна. Ингэж 1985 онд анхны “Делл” загварын персонал компьютер бий болсон тvvхтэй.
“Делл” сард мянган компьютер борлуулан шинэ ажилтнуудаар эгнээгээ нэгтгэж байлаа. Харин сэлбэг хэрэгслийн хувьд урьдын адил захиалж байсан юм. Шинэ компанийн ашиг орлого зогсоо зайгvй єсч эхлэв. Тvvний зарчмууд тухайн vедээ хувьсгал байлаа.
Нэгдvгээрт, бусад vйлдвэрлэгч нарыг бодвол Делл єєрийн худалдан авагчдад мєнгийг нь буцаан олгох баталгаа єгєх болов. Хоёрдугаарт, эрт орой хэзээ нэгэн цагт компьютер нь эвдэрч магадгvй гэж бодоод эвдэрсэн даруйд засах vйлчилгээ хийж єгєхєєс гадна мэргэжлийн хvний зєвлєгєєг утсаар 24 цагийн туршид авах боломжийг нээж єгсєн байна.
“Делл Компьютер Корп.” нь АНУ-ын №1 компьютерийн компани бєгєєд дэлхийд 2-рт ордог.
Тус компанийн интернэт сайтаар єдєрт 50 сая орчим компьютер борлогддог байна. “Делл” дэлхийн персонал компьютерийн 5.3 хувийг хангаж байгаа бєгєєд дэлхийн 40 орчим улсад тєлєєлєгчийн газартай аж. Тэрээр 1989 оны 10 дугаар сард Сюзан Лиебермантай гэр бvл болж, тєрєлх нутаг Остин хотноо 4 хvvхдийн хамтаар энх тунх аж тєрєн суудаг юм байна.
Ч.Баттулга
Posted by Munkhbayar at 10:26 PM 0 comments
Labels: Амжилтын түүх цуврал
Хэрэглэгчид буулт хийлгэх дуртай
АНУ-ийн судалгааны нэгэн компани дараах судалгааг хийжээ судалгаанд оролцогчидоо 2 бүлэг болгон хуваагаад тус тусд нь судалгаа хийсэн байна.
1-р бүлгээс Та 6 настай хүүхдүүдийг 8 цагийн турш түр харж өгөөч гэж гуйжээ. Судлгаанд оролцогчидийн 12% нь зөвшөөрсөн байна.
2-р бүлэг хэрэглэгчдээс Та 6 настай хүүхдүүдийг 16 цагийн турш түр харж өгөөч гэж асуухад 2% нь л зөвшөөрөн бусад нь эрс татгалзжээ татгалзсан хүмүүсээс судлаачид та ядаж 8 цагийн турш харж өгөөч гэж асуухад тэдний 38% нь зөвшөөрсөн хариулт хэлжээ.
Судалгааны дүгнэлт:
Мэдээж аливаа компани өөрийн бүтээгдэхүүний үнийг буулгахыг хүсдэггүй билээ. Гэтэл та хэрэглэгчидийн тоогоо өсгөхийг хүсвэл хэрэглэгчдийн сэтгэл зүйн онцлогт нь л тааруулж үнээ гаргах хэрэгтэй буюу дээрх судалгаанаас хархад хэрэглэгчид аль болох хөнгөлөлт эдлэхийг хүсдэг байна. Иймээс та бүхний ажилд дээрх судалгаа тус болно гэдэгт итгэж байна та бүхний ажилд амжилт хүсье.
Posted by Munkhbayar at 10:56 AM 2 comments
Labels: КтМС-ийн багш Д.Ганбаатар
Амжилтын түүх ийн цувралыг та бүхэндээ хүргэж байгаа билээ энэ удаа
Америкийн бизнесмэн. Персонал компьютерийн vйлдвэрлэл, борлуулалтын салбар дахь пионер. «Эппл Компьютер» компанийн vvсгэн байгуулагч бєгєєд анхны удирдагч. Олон сая доллараар vнэлэгдэх хєрєнгєний эзэн.Жобс нь их сургуупь тєгссєн диплом, тэр ч байтугай дунд боловсрол эзэмшсэнийг илтгэх гэрчилгээгvй нэгэн билээ. Гэвч тэрбээр холч хараа, итгэл, шийдэмгий зан, эрсдэл гаргах байдал нь таван жилийн дотор худалдааны хэмжээ нь 30 тэрбум долларт хvрсэн бизнесийг бий болгов чадсан байна энэ хүний амжилтаас бидэнд туршлага болгон авах зүйл их билээ .
Posted by Munkhbayar at 9:58 PM 2 comments
Labels: Амжилтын түүх цуврал
Өглөөний 9 цаг. Танд ганц аяга кофе уух ч зав олдохгүй, утас чинь тасралтгүй дуугарч, таны мэйл хайрцаг захиагаар дүүрч, таны компьютерийн ойр орчинд элдэв янзын хийх ёстой ажлаа бичсэн тэмдэглэлийн цааснууд хөглөрөн харагдаж байна уу? Тэгвэл танд өөрийнхөө цагийг хэрхэн зөв зохицуулах талаар зөвлөе.
Өдөр болгон цагаа төлөвлө
· Энд тэнд наасан хийх ажлын тэмдэглэлээ нэг жагсаалт болгон гаргаж, хийсэн ажлуудаа дарна. Уншихад хэцүү болоод ирмэгц жагсаалтыг дахин шинэчлэн бичнэ.
· Вебээр аялах, мэйл бичих, тэр бүү хэл ширээгээ цэвэрлэхдээ ч өөртөө тодорхой хугацаа тогтоо.
· Цаг тутам 2 минутын завсарлага авч хараагаа компьютерээсээ өөр зүг рүү шилжүүл.
· Орой болгон ширээгээ цэгцэлж бай, ингэвэл та маргаашийн ажлаа эмх цэгцгүй байдалд эхлэхгүй байх болно.
Өөрийн хэмнэлээ ол
Өөрийнхөө хоногийн хэмнэлдээ зохицож сур. Хронобиологичид бага үд бол (мэдээлэл хүлээн авах чадвартай байдаг цаг) уулзалт зохион байгуулахад хамгийн тохиромжтой цаг; үд дунд (адреналины хэмжээ дээд цэгтээ хүрдэг үе) бол шийдвэр гаргахад тохиромжтой цаг гэж итгэдэг. Оройн 6 цаг ажлаа зогсоох шилдэг цаг ба энэ үед цусны даралт, судасны цохилт багасдаг.
Хийх ажлын жагсаалт гарга
Хийх ажлын жагсаалт гаргах нь (гараар болон электроноор) цагийг илүү үр ашигтай зохицуулах эхний алхам юм. Хийх ёстой зүйлүүдээ нүдээрээ хараад дагах нь юу хийх ёстойгоо санахаас илүү хялбар. Хэцүү том зорилтуудыг “гол зүйл” гэж нэрлэсэн хэсгүүдэд хуваа, ингэснээр биелүүлэхэд хялбар болно. Яаралтай шийдэх асуудлуудаа тодруулахын тулд өнгийн бал ашиглах буюу ач холбогдлоор нь дугаарлан жагсаа. Хэрвээ ямар нэг ажил таны жагсаалтанд байнга л байдаг хэрнээ хэрэгжүүлдэггүй бол тэр даруй хийх буюу эсвэл зүгээр л хасчих.
Зохион байгуулалттай байж ажлаа төлөвлө
Жагсаалтаа шалга: Хоёрхон минутын дотор хийж болох ажил байвал тэр даруйд нь хийчих. Дараа нь илүү том, яаралтай ажлаасаа эхэл. Аливаа ажил эцсийн минут дээрээ тулахаараа л яаралтай болдог гэдгийг мартаж болохгүй. Хэрвээ танд сарын дотор хийх ажил байгаа бол эцсийн хугацаанаас нь эхлэн 7 хоног бүрт хийх ажлуудын үе шатуудыг бичиж тэмдэглэ.
Цаг үрэгчдээс зайлсхий
Хамгийн их цаг үрэгчид бол бид өөрсдөө юм. Бид цаг тутам сонингийн мэдээллийг гарчиглаж, мэйлээр явуулсан хошигнолыг уншиж, чатлаж байх ёстой мэтээр боддог. Та өөрөөсөө “ эдгээр зүйлүүд ажлаа илүү үр дүнтэй хийхэд минь надад тус болж байна уу” гэж асуу. Хэрвээ үгүй бол хас. Судалгаагаар чаат, мессеж зэрэг нь хүний IQ –г түр хугацаанд 10 оноогоор буулгадаг болохыг тогтоосон байна. Иймээс боломжтой бол утасныхаа дууг багасгаж, мессенжерээ хаа.
Захиагаа шалгахдаа, байнга ирдэг мэдээлэл үү, хэн нэгний дамжуулсан захиа юу гэдгийг шалга — дараа нь тэдгээрийг устга. Эсвэл тохиргоогоо өөрчил, ингэснээр байнга ирдэг мэдээллүүд нь автоматаар тусгай фолдерт орж та тэднийг дараа уншиж болно (үүнд ч гэсэн, өөртөө цагийн хязгаар тогтоо). Энэ бол хувийн хяналтын тухай асуудал юм. Хамгийн гол анхаарах зүйл бол хэрвээ та ямар нэг ажлыг амжуулах хэрэгтэй бол элдэв блогоор тэнэхгүй, , ямар нэг тоглоомоор тоглохгүй, мөн ажлаа дуусгахаас нааш мессежний хариуг бичдэггүй байх хэрэгтэй. Өөрөөр хэлбэл таны амжуулах гэж буй ажилд саад болох бүх зүйлээс түр ч атугай холд.
Зааг тогтоо
Судалгаагаар оффисын ажилтнууд дунджаар 11 минут тутамд ажлаасаа өөр зүйлд анхаарал нь сарнидаг ба тэр бүрт эргэн хэвийн байдалдаа орохын тулд 25 мин зарцуулдаг гэж тогтоожээ. Хэрвээ таны хамт ажилладаг хүмүүс байнга тань дээр ирдэг (таныг завгүй байхад) бол бүтээлчээр зааг тогтоо. Хамт ажиллагчиддаа яаралтай хийх ажил байна, дараа туслахаар 10мин-ын зав гаргая гэж хэл. Гэхдээ өөрийнхөө хичээл зүтгэлдээ хүндэтгэлтэй хандаарай. Та өөрийнхөө чадварыг урьдчилан тодорхойлсноор танд хэрэгтэй зайлсхийх арга замаа олоход хялбар байх болно.
Ачааллаа хуваалц
Хамт ажиллагчдаа өрсөлдөгч биш харин нөөц гэж харах нь чухал. Гэхдээ өөрийнхөө хийх дургүй ажлаа хамт ажиллагчдаа тохох хэрэггүй. Та хамт ажиллагчаа өөрийнхөө багт байлгаж, хамтдаа урам зоригтой ажиллахын тулд түүний чадварт итгэх хэрэгтэй.
Өөртөө цаг гарга
Өдрийн хоол , спорт заал руу явах завгүй байна уу? Ширээнийхээ ард сууснаар та өөртөө тус хүргэж байгаа хэрэг биш. Дасгал тогтмол хийдэг хүн ажил дээрээ илүү үр бүтээлтэй байдаг нь судалгаагаар тогтооогдсон ба өдрийн цайны цагаар 20 мин алхдаг хүн цайны цагаараа гарахгүй ширээнийхээ ард үлддэг хүнээс илүү бүтээмжтэй ажиллана.
Snapper Media
Posted by Munkhbayar at 9:47 PM 0 comments
Labels: Сонирхолтой зөвлөгөө
Маркетинг гэдэг нь зах зээл судлах ухаан юм. Үйлдвэрлэл хэрэглэгчидийн эрэлт хэрэгцээг жолоодох амьдралын шаардлагаар маркетинг үүсэж хөгжжээ. Эрэлт хэрэгцээг хангах үүднээс үйлдвэрлэл явуулж бүтээгдэхүүнээ зохистой хугацаанд тохиромжтойгазар боломжийн үнээр борлуулахад чиглэгдсэн хүмүүсийн үйл ажилалгаа бие даасан хэлбэрийг маркетинг гэж хэлж болсон. Дэлхийд анх XIX зууны сүүлч XX зууны эхээс маркетинг гэдэг нэр томьёо гарч ирсэн. Манай улсад 1990-д оноос эхлэн үйлдвэрлэл пүүс компаниудад энэ мэргэжилийн нэр томьёо орж ирсэн Маркетинг гэдэг нь: Арилжаа солилцоогоор дамжуулан хэрэглэгчидийн хэрэгцээ шаардлагыг хангахад чиглэгдсэн хүний үйл ажилгааний идэвхитэй хэлбэр юм. Дараах үндсэн 7 ухагдахуун нь маркетинг гэдэг нэр томьёог тод томронгуу харуулж өгнө.
1.Хүсэл шаардлага: Энэ нь маркетингийн үндсэн дээр бий болж байгаа анхдагч санаа юм. Хүсэл шаардлага гэдэг нь тухайн хүнд ямар нэгэн зүйл үгүйлэгдэх буюу хэрэгтэй болох нь шууд мэдрэгдэж санаанд буухийг хэлнэ. 1. Физиологийн хүсэл шаардлага 2. Нийгмийн хүсэл шаардлага гэж 2 ангилна
2. Хэрэгцээ: маркетингийн үндэс болох хоёрдогч санаа юм. Тухайн хүний зам байдал, мэдлэг соёлын түвшин, орлого зэрэгээс шалтгаалаад өвөрмөцөөр илэрдэг хүсэл шаардлагын онцгой хэлбэр юм.
3. Эрэлт: хүмүүсийн хэрэгцээ хязгааргүй; Харин түүнийг хангах эх үүсвэр нь хязгаарлагдмал байдаг. Иймд хүн нарийн мөнгөнйи боломждоо захирагдан хамгийн ойрийн хэрэгцээгээ хангах зүйлээ сонгож авна. ӨХ эрэлт нь хүний худалдан авах чадвараас хэмжигдсэн хэрэгцээ юм.
4. Бараа бүтээгдэхүүн: Хүний хүсэл шаардлага сонирхол хэрэгцээ эрэлт нь бараа бүтээгдэхүүний бий болгох үндэс болдог. Иймээс бусдын хэрэгцээг хангах зорилгоор зах зээлд нийлүүлэгдэж байгаа бүхэн бараа бүтээгдэхүүн болдог. Бараа гэдэг нь хүний хэрэгцээг хангах чадвар бүхий физик химийн зохих шинжүүдийг агуулсан бэлэн зүйл юм. Бүтээгдэхүүн гэдэг бол бараанаас өргөн хүрээтэй ойголт юм. Тодорхой биет бараанаас гадна оюуны бүтээгдэхүүн, байгалийн баялаг, түүхий эд, үйлчилгээ бүгд бүтээгдэхүүн юм.
5. Солилцоо: Хүмүүс хүссэн зүйлээ хэнээс ч хамаагүй юугаар ч хамаагүй сольж авах үйл ажилалгаа юм. Ер нь хүн хүссэн зүйлээ олж авах 4 арга байдаг. өөрийгөө хангах, дээрэм, гуйлба, солилцоо
6. Арилжаа: Солилцоотой адил гэхдээ тэнцүү үнэ цэнэ бүхий зүйлсийг сольж авах үйл ажиалгаа юм. Өөрөөр хэлбэл солилцооны мөнгөн илэрхийлэл юм. Солилцоо арилжааны нөхцөлийг тодорхойлогч гол зүйл бол хэлцэл байдаг. Хэлцэл нь 2 талын сонирхолд хийцсэн нөхцөлд хийгддэг.
7. Зах зээл: зах зээл гэдгийг зөвхөн арилжаа наймааны хүрээнд сонгох нь явцуу ойголт юм.
Posted by Munkhbayar at 12:10 AM 2 comments
Labels: КтМС-ийн багш Д.Ганбаатар
Posted by Munkhbayar at 12:40 PM 1 comments
Labels: Амжилтын түүх цуврал
Posted by Munkhbayar at 10:52 PM 2 comments
Labels: Амжилтын түүх цуврал
Posted by Munkhbayar at 3:06 PM 0 comments
Labels: Маркетеруудын уулзалтын талаар
КтМС-ийн маркетингийн багш Д.Ганбаатар хэрэглэгчид ирээдүйн үнэ цэнийг яаж үнэлдэг талаар нэгэн сонирхолтой судалгааг надад өглөө та бүхэнд лав хэрэг болох байх шүү.
. . . АНУ-ын нэгэн даатгалын компани хэрэглэгчидээсээ нэгэн сонирхолтой судалгаа авчээ. Судалгаанд оролцох хэрэглэгчидээ 3 тэнцүү болгон хуваагаад
Posted by Munkhbayar at 2:04 PM 2 comments
Labels: КтМС-ийн багш Д.Ганбаатар
Би нэг шинэ танилтай боллоо нэрийг нь Наранбат гэдэг бид 2 мессенжерээр танилцан хууч хөөрч байтал Нараа ном орчуулдаг яг одоо нэг ном орчуулаад дууссан хэвлэлтэнд өгч байна гэлээ номынх нь нэрийг асуутал "Зар сурталчилгааны уналт, PR ийн сэргэн мандал" гэдэг байгаа сонирхол татаад явчих нь тэр шүү тэгээд мэргэжил, сонирхол нэгт нөхөд та бүхэндээ хэрэг болно гэж бодоод юу ч гэсэн номных тухай бага сага дуулснаа хүргэе.
Энэ номонд бичснээр бол . . .Та шинэ брэнд гаргалаа гэхэд үүнийгээ сурталчилгаагаар амилуулж чадахгүй. Яагаад гэвэл сурталчилгаа үнэмшил төрүүлэхгүй. Сурталчилгаа бол борлуулалтдаа санаа зовсон компанийн өөртөө тохируулсан дуу хоолой. Та шинэ брэндийг зөвхөн олон нийтийн харилцаа буюу ПиАр-аар л хүмүүст хүргэж чадна. Yлгэрээ хөндлөнгийн этгээдээр, гол төлөв хэвлэл мэдээллийн хэрэгслээр яриулах нь ПиАр-ын зорилго байдаг.ПиАр бол үнэмшил төрүүлдэг. Харин сурталчилгаа тийм биш. ПиАр эерэг сэтгэгдэл үлдээдэг. Харин зөв хандсан сурталчилгаа түүнийг нь давуу тал болгох боломжтой.
ямар ч шинэ маркетингийн хөтөлбөр олон нийтэд танилцуулахаас эхэлнэ, ПиАр аар зорилгодоо хүрсний дараагаар зар сурталчилгаа руу шилжээрэй гэсэн утгатай юм байна. за тэгээд сурталчилгааны соёлд автчихсан маркетеруудын сэтгэхүйд энэ бол эрс хувьсгал харин маркетеруудын хувьд маркетингийн сэтгэлгээний ердийн хувьсал гэжээ . . .
Эрхэм маркетер та арай байнга сурталчилгаа л хийгээд гүйгээд байдаг юм биш биз? энэ номноос та юу хийх хэрэгтэй болон яаж хийж болох арга замаа олно гэдэгт итгэж байна . . .
Орчуулагчтай нь удахгүй ярилцлага хийж blog дээрээ тавихаар тохирсон ямар асуулт асуулгамаар байгаагаа соmment бичэээд үлдээгээрэй.
Posted by Munkhbayar at 10:32 AM 4 comments
Labels: Шинэ ном