Маркетингийн нэр томьёо ны тайлбар № 6 "F" /Фокус групп -н ярилцлага . . ./
Fixed price policy - Ижил үний бодлого. Бүтээгдэхүүн хаана хэрхэн борлуулагдаж байгаагаас нь үл хамааран нэг ижил үнэ тогтоох.
Focus group - Фокус групп. 8 аас 12 хүний бүрэлдэхүүнтэй бүлэг хүмүүстэй ярилцлагын аргаар тодорхой сэдвээр санал бодол солилцож мэдээлэл цуглуулах, асуудлыг шинжлэх зорилгоор хийхдэх маркетингийн судалгааны арга.
Follow up- Худалдан авалтын дараа хэрэглэгч сэтгэл хангалуун үлдсэн, дахин худалдан авалт хийх хүсэлтэй эсэхийг тодорхойлох зорилготой борлуулалтын үйл ажиллагааны сүүлчийн үе шат.
Franchisee - Франчайзи. Франчайзингийн гэрээгээр өөр нэг компаний нэр, брэндийн тодорхой төлбөр төлж ашиглан үйл ажиллагаа явуулах, салбарыг нь нээх, бүтээгдэхүүнийг үйлдвэрлэж борлуулах эрхийг олж авах тал.
Эх сурвалж: Маркетингийн бичил судар Д.Баярмаа
Focus group - Фокус групп. 8 аас 12 хүний бүрэлдэхүүнтэй бүлэг хүмүүстэй ярилцлагын аргаар тодорхой сэдвээр санал бодол солилцож мэдээлэл цуглуулах, асуудлыг шинжлэх зорилгоор хийхдэх маркетингийн судалгааны арга.
Follow up- Худалдан авалтын дараа хэрэглэгч сэтгэл хангалуун үлдсэн, дахин худалдан авалт хийх хүсэлтэй эсэхийг тодорхойлох зорилготой борлуулалтын үйл ажиллагааны сүүлчийн үе шат.
Franchisee - Франчайзи. Франчайзингийн гэрээгээр өөр нэг компаний нэр, брэндийн тодорхой төлбөр төлж ашиглан үйл ажиллагаа явуулах, салбарыг нь нээх, бүтээгдэхүүнийг үйлдвэрлэж борлуулах эрхийг олж авах тал.
Эх сурвалж: Маркетингийн бичил судар Д.Баярмаа
1 comments:
The color of the chairs is beautiful.
web hosting
web design
Post a Comment