Маркетингийн нэр томьёо ны тайлбар № 7 "G" /Guerrilla Advertising - Партизаны зар сурталчилгаа . . ./
Generation X - "Х" Үеийнхэн . АНУ-д 1965 - 1976 оны хооронд буюу дайны дараа гэнэт өссөн төрөлт буурах тэр цаг үед төрсөн 45 сая хүнийг ингэж нэрлэдэг.
Generation Y - "Y" үеийнхэн. АНУ-д 1977- 1994 оны хооронд төрсөн буюу "baby boomer" үүдийн хүүхэд болох 72 сая хүнийг ингэж нэрлэдэг.
Generic Brand - "Брэндгүй брэнд" ямар нэг брэндийн нэр ашиглалгүйгээр бүтээгдэхүүнээ зах зээлд борлуулах. АНУ- д 80- аад оны үед гарч ирсэн ойлголт. Брэндийн бүтээгдэхүүнтэй харьцуулахад хямд бөгөөд маркетинг болон зар сурталчилгааны зардал дээр хэмнэдэг.
Guerrilla Advertising - Партизаны зар сурталчилгаа. Уламжлалт болсон зардал ихтэй зар сурталчилгаанаас татгалзаж, хэний ч урьд нь хийж байгаагүй шинэлэг, өвөрмөц тэгсэн мөртөө хямд төсөр аргаар бүтээгдэхүүнийг сурталчилж таниулах.
Эх сурвалж: Маркетингийн бичил судар Д.Баярмаа
Generation Y - "Y" үеийнхэн. АНУ-д 1977- 1994 оны хооронд төрсөн буюу "baby boomer" үүдийн хүүхэд болох 72 сая хүнийг ингэж нэрлэдэг.
Generic Brand - "Брэндгүй брэнд" ямар нэг брэндийн нэр ашиглалгүйгээр бүтээгдэхүүнээ зах зээлд борлуулах. АНУ- д 80- аад оны үед гарч ирсэн ойлголт. Брэндийн бүтээгдэхүүнтэй харьцуулахад хямд бөгөөд маркетинг болон зар сурталчилгааны зардал дээр хэмнэдэг.
Guerrilla Advertising - Партизаны зар сурталчилгаа. Уламжлалт болсон зардал ихтэй зар сурталчилгаанаас татгалзаж, хэний ч урьд нь хийж байгаагүй шинэлэг, өвөрмөц тэгсэн мөртөө хямд төсөр аргаар бүтээгдэхүүнийг сурталчилж таниулах.
Эх сурвалж: Маркетингийн бичил судар Д.Баярмаа
6 comments:
Монголд дутагддаг хэлбэр дээ.
Дуурайгаал хуулаал болоо хэ
tiim shoo
хэхэ таньдаг гутал явжийн ш дэ.
Партизаны зар сурталчилгааны талаар надад ганц нэг туршлага бол бий шүү. Хэлчихвэл патентаа алдчих гээд байдаг.
Юмханаар юм хийнэ гэдэг үг таарах байх тиймээ?
юмханаар юм хийнэ гэдэг ч үнэн шүү энэ кет ийг мэддэг хүмүүс бол өгүүлнэ биз хэхэ
Post a Comment