Thursday, November 13, 2008

Маркетингийн нэр томьёо ны тайлбар № 7 "G" /Guerrilla Advertising - Партизаны зар сурталчилгаа . . ./


Generation X - "Х" Үеийнхэн . АНУ-д 1965 - 1976 оны хооронд буюу дайны дараа гэнэт өссөн төрөлт буурах тэр цаг үед төрсөн 45 сая хүнийг ингэж нэрлэдэг.
Generation Y - "Y" үеийнхэн. АНУ-д 1977- 1994 оны хооронд төрсөн буюу "baby boomer" үүдийн хүүхэд болох 72 сая хүнийг ингэж нэрлэдэг.

Generic Brand - "Брэндгүй брэнд" ямар нэг брэндийн нэр ашиглалгүйгээр бүтээгдэхүүнээ зах зээлд борлуулах. АНУ- д 80- аад оны үед гарч ирсэн ойлголт. Брэндийн бүтээгдэхүүнтэй харьцуулахад хямд бөгөөд маркетинг болон зар сурталчилгааны зардал дээр хэмнэдэг.

Guerrilla Advertising - Партизаны зар сурталчилгаа. Уламжлалт болсон зардал ихтэй зар сурталчилгаанаас татгалзаж, хэний ч урьд нь хийж байгаагүй шинэлэг, өвөрмөц тэгсэн мөртөө хямд төсөр аргаар бүтээгдэхүүнийг сурталчилж таниулах.

Эх сурвалж: Маркетингийн бичил судар Д.Баярмаа

6 comments:

Vitaminjuulalt said...

Монголд дутагддаг хэлбэр дээ.
Дуурайгаал хуулаал болоо хэ

Munkhbayar said...

tiim shoo

Ganders said...

хэхэ таньдаг гутал явжийн ш дэ.

3apaa said...

Партизаны зар сурталчилгааны талаар надад ганц нэг туршлага бол бий шүү. Хэлчихвэл патентаа алдчих гээд байдаг.

3apaa said...

Юмханаар юм хийнэ гэдэг үг таарах байх тиймээ?

Munkhbayar said...

юмханаар юм хийнэ гэдэг ч үнэн шүү энэ кет ийг мэддэг хүмүүс бол өгүүлнэ биз хэхэ

Post a Comment

:
Design by Dzelque Blogger Templates 2008

Design by infinityskins.blogspot.com 2008